preloader

Szállítási információk

Országosan választható a G4S – futárszolgálattal történő kézbesítés.

A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24-48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot! A futárszolgálat munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért kérünk, hogy a megrendelőlap kitöltésekor olyan telefonszámot adj meg, amelyen általában elérhető vagy! Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik a címen, a kézbesítő értesítést hagy a csomag érkezéséről. Ezen az értesítőn általában a futár megadja a saját telefonszámát is, hogy egyeztetni lehessen az újabb kézbesítésről. Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap ismét megpróbálja kivinni a csomagot. Jó hír a vidéken lakóknak, hogy nem részesülnek hátrányban a lakhelyük miatt, hiszen a futárszolgálat egységesen szállít minden magyarországi címre, függetlenül attól, hogy fővárosi, vagy vidéki címről van-e szó.

A futárszolgálat minimum költsége bruttó 1500 Ft, kivéve új szoftver előrendelésénél, amikor a házhoz szállítás az ország bármely pontjára cégünk ajándéka. A szállítási költség a termékek értékének és súlyának függvényében változik. Minél nagyobb értékű egy csomag, annál költségesebb a kiszállítás.
A szállítási költség a csomagban található áru értékétől függ, az értékhatár megállapításánál a szállítási költség nélküli összeget kell figyelembe venni. (Pl.: ha a csomagban található szoftver ára 6990, a szállítási költség 1500 Ft, a csomag átvételekor fizetendő utánvételi összeg így 6990+1500, vagyis 8490 Ft lesz. Kérünk a megrendelőlapon minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. Ne legyen kivétel a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést. Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: a kapucsengőn más a felirat; csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.). Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését, az “Elküld” gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

Termék visszaküldés esetén

A futárszolgálat nem a Game City tulajdonában van, hanem együttműködő partnerünk. Tehát a szállítási költségek nekünk is adottak. Emiatt függetlenül attól, hogy elállsz a termék megvásárlásától vagy meghibásodás miatt küldöd vissza hozzánk a terméket a futárszolgálat illetve a visszaszállítás költsége téged terhel. Ezt sajnos nem áll módunkban átvállalni. A futárszolgálattal szerződéses együttműködésünk és fizetési kötelezettségünk van minden esetben, ezért a díjat mindenképpen ki kell fizetni. A ki- és visszaszállítás költsége tehát a vásárlót terheli, mint bármely vásárlás esetén. (Bármilyen más üzletben megvásárolt termék visszavitele esetén sem fizetik ki a vásárló számára az útiköltségét vagy a postaköltségét. Például ha veszel egy nadrágot vagy lemezlejátszót. Gondold végig! :) ) A futárszolgálat csupán egy kényelmi lehetőség, amit felajánlunk vásárlóink számára, de annak költségét nem tudjuk átvállalni. Természetesen vannak kivételes esetek, így fenntartjuk az egyedi elbírálás jogát.

Személyes átvétel

A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheted üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tudsz 1 munkanapon belül jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesd fel, mikor szeretnéd átvenni a csomagodat. Ha ezt elmulasztod, és egy munkanapon belül nem veszed át a terméket, a rendelésedet töröljük.